Vårkänslor!

Datum:2013-01-31 / Tid:13:22:06 / Kategori:Vardag
Idag skiner solen för fullt, det är några plusgrader och fåglarna kvittrar. Snacka om vårkänslor!
Har spenderat förmiddagen i stallet och det var hur härligt som helst. Tog in Solero för lite borstning och mys men mer än så blev det inte idag då det är så sjukt isigt överallt. Visserligen har han brodd runt om men jag vill inte att han ska behöva gå och spänna sig för det kan resultera i jobbiga sträckningar och dessutom är han rätt pigg för tilfället så jag vill inte äventyra det hela.
Nu ska jag äta lite lunch innan det bär iväg till arbetsförmedlingen (jippie...) halv tre. Eftersom jag har varit arbetslös i tre månader nu måste jag ut på någon form av aktivitet: praktik, jobbcoachning eller läsa upp betyg. Jag ska troligen satsa på det sista och läsa upp matten. Detta ska beslutas idag.
 
 
rangelben @ instagram
 

Kommentarer
Mamma

Såååååååååååååå vacker ❤❤❤❤❤❤

2013-01-31 / 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback