Tröstshopping.

Datum:2013-02-12 / Tid:19:35:40 / Kategori:Shopping
Jag tror inte ni kan förstå hur besviken jag blev igår när jag skulle beställa biljetter till Beyoncé och möts av stora feta bokstäver: "SLUTSÅLT!"
Faaaaaaan!! Jag har aldrig någonsin varit på en konsert för det har inte riktigt intresserat mig. Men jag avgudar Beyoncé något så enormt så när jag fick veta att hon skulle komma till Sverige blev jag så jävla glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. När hon var här sist 2009 kom jag inte heller iväg så nu hade jag gett mig fan på att jag skulle dit, fanns inga andra alternativ. Och så ser man överallt nu på instagram, bloggar o.sv folk som fått tag på biljetter och ska dit. Det sviiider! JA, jag är bitter. Igår grät jag hela kvällen typ, hahaha, tönt. Men det var väl inte bara p.ga av detta utan allt annat också som varit den sista tiden och det här blev väl sista droppen som fick allt att rinna över.
Jag bestämde iallafall för att jag var värd lite tröstshopping (hehehe) och tänkte beställa jackan och tröjorna från Gina Tricot som jag bloggade om här. Men tror ni inte att jackan är slutsåld?! Aaah! Då blev jag så lett så jag ville inte ha tröjorna heller utan beställde mig ett par knallblå jeans, en topp och ett gäng trosor istället. Åh vad jag känner mig som en bitter gammal kärring :p Äh! Det går över snart..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback