Pluggis.

Datum:2013-02-04 / Tid:20:05:00 / Kategori:Vardag
Idag gjorde jag första skoldagen, eller vad man ska säga. Började läsa matte B idag genom ett program som arbetsförmedlingen har. Jag har läst den kursen förut men ska försöka läsa upp och få ett högre betyg, men inte fasen minns jag att det var såå svårt? :S Blir väl lite bättre bara man kommit in i rätt tänk och så igen, är ju trots allt typ tre år sedan jag räknade matte :p Men ändå, jag har väl aldrig varit något mattesnille direkt, språk är mer min grej.
Dagarna är rätt mastiga tycker jag, kl 8-14 alltså sex timmar med matte, det blir väldigt tungt åt huvudet kan jag säga. Hade lätt räckt med max tre timmar, men men, det får man ju inte beställa själv :p Känns lite gött och ha något att göra om dagarna, komma ut lite, bäst trivs jag dock med att få gå hemma med djuren men det blir inte plånboken fet av :p
 

En gammal sommarhärlig bild på mig och Killen får pryda detta inlägg :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback