Fredag.

Datum:2013-02-01 / Tid:19:50:47 / Kategori:Vardag
Fredagsmysmaten är äten, tacos som är lite standard på fredagar. Snabbt att tillaga och sjukt gott. Så nu sitter jag här, eller har suttit ett tag och jäser. Har den externa hårddisken inkopplad och tittar på gamla foton. Varför slutade jag fota? Fota seriöst. För såå dålig var jag ju inte, har hittat en hel del bilder som faktiskt är ganska fina, som jag är ganska nöjd med. Jag har ju grejerna kvar så det är ju bara att sätta igång igen, men jag vet att jag bara blir frustrerad över inställningarna som jag aldrig riktigt kommer överens med. Ja, vi får se.
 
Tidigare idag plockade jag upp Moa och åkte till stallet, hon som har Mr. P som Solero delar hage med. Världens sötaste goaste tjej! :)
Vi gjorde stallsysslorna tillsammans och planerade lite för helgen. Vi ska försöka släppa hästarna i en annan hage imorgon, så dom får springa av sig. Om vi kan få dit dom vill säga, så sjuuukt mycket is överallt, går knappt att ta sig fram!
 
Detta blev ett lite rörigt inlägg, men det är så jag känner mig nu - rörig. Rörig inombords.
 
 
 
Liite sugen på att klippa lugg igen :)
rangelben @ instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback