Long time no see.

Datum:2013-04-23 / Tid:19:18:46 / Kategori:Hästsnack & bilder
Oj då, dags att ruska liv i bloggen igen kanske? Det där med att blogga kontinuerligt är inte riktigt min grej :pOch att skriva inlägg som "dagens ridpass" är typ det tråkigaste som finns. Känns som man skriver samma sak varenda dag och när man inte heller har några nya ridbilder att bjuda på blir det ännu tristare. Får skaffa mig en personlig fotograf? Haha.
På lördag iallafall är det dags för mig och Solero att träna för Linn Lilja, sjukt kul! Lite nervöst men är mest förväntansfull. Då ska jag banne mig få någon att fota, kommer ju ha en hel hejarklack som tittar haha så någon måste väl kunna fota :) Måste välja outfit också, vi måste ju vara snygga ;) Tror det blir det marinblå setet från Hansbo sport, det är stilrent och snyggt. Dessutom har jag inga bilder på det.
 

Den här outfiten är ju en stor favorit också..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback