Longering.

Datum:2012-09-23 / Tid:22:04:12 / Kategori:Hästsnack & bilder



Idag har jag varit väldigt trött och nere i stort sett hela dagen. Så jag valde att skippa ridningen och longera Solerokillen istället och det verkade uppskattas för han var superpigg och fin, i galopperna brallade han lite och gav järnet :p Skönt att få sträcka ut tan ryttare kan jag tro! Men trots att han var pigg så var han lyhörd och lyssnade jättebra på min röst och kroppsspråk, fina vännen ♥ Efteråt fick han några extra äpplen i kraftfodret för att han är så fin, duktig och glad jämt. Finns nog ingen gladare och socialare häst!!
 

Kommentarer
mamma

Kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillen <3

2012-09-25 / 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback