Tröga pållar är inte kul!

Datum:2012-03-25 / Tid:15:28:01 / Kategori:Hästsnack & bilder

Vi idag.


Idag var han inte allt för pigg och framåt den där Solerokillen. Det var svårt att hitta någon bjudning över huvudtaget men det var bara att kämpa på. Man vill ju kunna jobba och verkligen rida men det är inte lätt när man har en häst som knappt vill gå fram... Han jobbade på ganska bra i galoppen iallafall, alltid något.
Satt upp på Annika's Willem när jag var färdig med Solero för att se om jag kunde rida honom i galopp. Haha jösses, han var seg han också! Solero vet jag ju hur han fungerar och vilka knappar man måste trycka på. Med Willem var det svårare eftersom det var första gången jag red honom. Någon snygg form blev det inte men jag fick honom i galopp iallafall ;) Är helt slut i hela kroppen nu, benen är som gelé. Att rida två slöa och motvilliga hästar på samma dag är fin träning för kroppen! Gosh...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback