Taggad!

Datum:2012-03-23 / Tid:21:15:14 / Kategori:Hästsnack & bilder

Imorgon hoppas jag på lika fint och varmt väder som idag för då ska jag rida och Robin ska fota nya fina bilder! Är taggad till tusen!
Kan äntligen använda ridstövlarna nu också, gjorde premiären med dom i måndags. Lite stela men dom mjuknar nog efter ett par gånger. Fick ett jättebra stöd för skänkeln med dom, fattar inte varför jag inte skaffat ridstövlar förrän nu? Dom man hade när man var liten räknas inte, i gummi/plast/whatever, haha. Men det är klart, har varit mer åt westernryttare- och skogsmulle hållet förut, det är nu som jag blivit dressyrfjolla

Planerar att antingen rida på banan eller fotbollsplanen imorgon. Men det lutar nog mest åt fotbollsplanen, Solero får en bättre bjudning där och ridbanan är ganska blöt nu. Vill kunna rida ordentliga övergångar... Aa, vi får se!

 


En favoritbild på oss!
Sommaren 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback