Ny kaffeservis.

Datum:2012-03-13 / Tid:13:38:00 / Kategori:Inredning/Lägenheten

 

 

 


Den här lilla söta kaffeservisen hittade jag i en affär igår. 150kr för sex koppar, sex kaffefat och sex assietter, fynd! Så jag köpte ett set och mamma köpte ett set åt mig så nu har jag tolv delar av varje. Sketa bra när man te.x har födelsedags kalas så det kommer många på samma gång och fikar.
Fanns i rosa också men tyckte blå var finare dessutom är det mer min färg. Det är så svårt och få på bild tycker jag, det är mycket sötare och finare i verkligheten.


Kommentarer
Kattis

Det var en riktig härlig färg på den!



Har en rolig tävling på bloggen, kolla in! :)

2012-03-16 / 22:40:37
http://Mazuqvikana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback