Nästan som förr, fast ändå inte.

Datum:2012-03-04 / Tid:17:11:47 / Kategori:Hästsnack & bilder

Igår var min vän Erica med till stallet, hon ska börja rida Willem i skogen åt Annika en gång i veckan och det känns skit kul! Vi hade en riktigt mysig tur, bara skritt eftersom det var första gången hon red Willem så hon får känna in honom lite först. Vi har inte ridit tillsammans på snart två år (inte sedan Lakene Gård tiden) och jag saknar det jätte mycket. Visst har hon blivit med och ridit Solero några gånger men det är inte samma sak som att rida ut tillsammans på varsin häst. Jag är sjukt taggad på detta!

 

 

Solero, jag och Charlie. Erica och Yetno. Sofi och Björn.

Super gänget på Lakene Gård ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback