När jag red Willem.

Datum:2012-03-25 / Tid:20:44:28 / Kategori:Hästsnack & bilder














Bilderna är från idag alltså. Haha ja, vad säger man? FRAM var det alltså. Fram, fram, fram, fram! Jag drev med hela kroppen verkligen, det gick såå trööögt, haha. Jobbade alltså inget med formen utan bara att han skulle fram. Bara han får komma igång igen efter en tids vila som han har haft och bygga lite muskler och kondition så kommer han bli superbra åt Annika, det är jag säker på! :) Såhär trög var han inte förut när han var igång, han behöver bara få komma tillbaka igen.


Kommentarer
Louise Erikson - FOTOBLOGG

SV: Tack så hemskt mycket för din kommentar på min blogg! Det värmer verkligen att få höra så fina ord!



Ja lyckan av att få köpa sin älskade ponny går knappt att beskriva! Lovar att höra av mig om jag ska mot Hagfors.



Må gott! :)

2012-03-25 / 23:04:32
http://louiseerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback