Visste ni att...

Datum:2012-01-28 / Tid:21:39:35 / Kategori:Vardag
...jag har världens sämsta lokalsinne? Som när jag t.ex ska till Carro åker jag vilse varje gång även fast jag varit där flera gånger!
...jag avskyr klumpar i t.ex yoghurt, sylt o.sv? Det äcklar mig!
...men min största fobi är tuggummi! Hatar allt med det, tål inte ens lukten (fast det luktar mint) och kan knappt säga ordet utan att få kväljningar. Uuh!
...jag kallades "Tilda Pluttpäronfis" när jag var liten? Vet inte varför, grannen kom på det...
...jag aldrig har tävlat i någon riktig tävling (inom ridningen)?
...några av mina favoritfilmer är Grease och Walk the line?
...jag önskar jag vore längre? Är endast 171cm så därför älskar jag 13 centimeters klackar!

Fick ni reda på något ni inte visste om mig?

Solero & jag våren 2009.

 


Kommentarer
Anonym

Du glömde :GUMMSNURRAN <3

2012-02-01 / 16:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback