Favoriter bland Hööks nya schabrak.

Datum:2012-01-26 / Tid:21:12:40 / Kategori:Häst & ryttar utrustning

Tänkte göra ett inlägg med mina favoriter bland schabraken ifrån vår nyheterna från Hööks. Ska som sagt till Karlstad på lördag och köpa några (två?) nya. Utifrån att endast ha sett bilderna kan jag inte bestämma mig, vill klämma och känna på dom också. Och kanske jag hittar något i butiken som jag gillar bättre än utifrån bilderna? Vi får se

 

Dressyrschabrak Excellent Showmaster.

Stilrent schabrak med dom klassiska färgerna marinblå och röd. Alltid snyggt!

Finns även i färgerna svart och grön. 229kr.

 

Dressyrschabrak Elegance LAMI-CELL.

Ser lite B ut på bilden (skrynkligt och sladdrigt?) Men kanske är finare IRL?

Finns även i färgerna marin och brun. 399kr (Lite för dyrt för ett Hööks schabrak tycker jag)

 

Dressyrschabrak Elevation Gold Medal.

Dessa har redan blivit populära och ombloggade. Riktigt läckra i alla färger tycker jag, speciellt det turkosa då det är min absoluta favoritfärg! Men tror min pålle gör sig bäst i det här orangea. En rödbrun skäck gör sig väl inte så bra i skrikiga färger egentligen.

Finns även i färgerna gul, äppelgrön och turkos. 229kr

 

Dressyrschabrak Cadence Gold Medal.

Den här färgen passar Solero riktigt bra i! Har ett i ungefär samma färg fast allroundmodell som han är superfin i. Så det här ska jag absolut kika närmare på.

Finns även i färgerna creme och duvblå. 269kr

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback