Mörker, mörker, mörker...

Datum:2012-01-18 / Tid:21:56:59 / Kategori:Hästsnack & bilder

 

Min solstråle!

 

Idag red jag ingenting, finner verkligen ingen motivation. Är så sjukt trött på att det är mörkt dygnet runt. Jag älskar vinter men mörkret gör mig så lett. Tänk vad härligt om det var ljust när man kom hem från jobbet på eftermiddagarna så man kunde rida ut i stället såna här dagar då man verkligen inte har någon motivation eller energi till att rida dressyr på banan. Igen. Uh! Det blir träligt i längden, det måste jag säga. Även om jag tycker det är jättekul att rida dressyr också, men jag vill kunna ha valmöjligheten till att ta en lugn tur i skogen dom dagar jag är trött. Nu blir det ju bara att han får stå i stället, och det känns ju inge kul. Som tur är har jag min underbara medryttare som avlastar mig på tisdagar och torsdagar, underbart!

 

Nej fy vad negativ jag var nu, men var bara tvungen att få gnälla lite på det eviga mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback