Min hårfärg.

Datum:2012-01-19 / Tid:17:30:10 / Kategori:Foton på mig m.fl
Det är väldigt många som undrar vad jag har använt för hårfärg så jag tänkte svara på det i ett inlägg. När jag bestämt mig för att bli rödtott gick jag till en frisör som färgade håret på mig, därför har jag ingen aning om vad färgen heter. Och i efterhand när färgen blivit dassig och jag fått utväxt har jag köpt någon slags intensivtoning av min frisör som jag haft i håret själv hemma. Så alltså är det någon salongsfärg som jag haft, och tyvärr kan jag inte namnge den.

Jag har aldrig ångrat en sekund att jag gick från mörkblond till röd. Jag trivs otroligt ruskigt bra i det och har fått höra av flera att jag "blommat upp" och fått mer självförtroende, vilket jag också kan känna själv. Jag kommer säkert tröttna på det och bli blond igen för det är väldigt mycket jobb att hålla färgen och få det att se fräscht ut och det sliter på håret. Men jag är säker på att jag kommer bli röd tillbaka någongång igen efter det. Just nu är det dock inget jag funderar på, jag vill vara rödtott ett tag till!


Första gången jag färgade håret blev det lite mörkare röd/brunt.

 


 

Med intensivtoningen blev det RÖTT, precis som jag vill ha det!

 

 


Kommentarer
Emma ' What is love?

Så jävla snyggt!



Dock slitar det mer på håret att ha bleka än å ha rött :) haha

2012-01-19 / 21:43:25
http://emjo.blogg.se/
Josefine

- Haha, okej. Tack för svaret men det var inte så mycket till hjälp ^^ Du är grymt snygg!:D

2012-01-20 / 11:53:00
http://theblackcherry.blogg.se/
Fotograf Annie

Riktigt snygg hårfärg! Du passar superbra i den! :)

2012-01-30 / 20:43:17
http://blogg.anniesfotografier.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback