Onsdagens ridpass.

Datum:2012-02-15 / Tid:18:46:03 / Kategori:Hästsnack & bilder

 

Här pågår en volt tillbaka i kontraställning. Hästen är alltså ställd åt "fel" håll i volten och när man sen kommer ut i det nya varvet är den rättställd.

Samma outfit som här om dagen, vi snoffsar inte till oss i onödan inte Och jag brukar ha lädrena två hål längre, vet att det ser fult ut. Skyller på att jag sedan tränade trav och galopp övergångar i fältsits och ville då ha lite kortare läder för att komma upp lite ur sadeln.

 

Till mig själv: Upp med blicken människa och sluta driv med hälen, använd benen!!

 

 

 

Går på stora volten.

Upp med blicken!!!!

 

Riktigt kassa bilder men bättre än inget?

Robin filmade några klipp också men det vet jag inte om jag vågar visa, hehe. Gick inte sådär värsta mega bra idag inte, snarare halvdåligt. Hade inte riktigt energin till att driva igenom det jag ville. Jaja, kan inte gå bra jämt.


Kommentarer
D A H L È N

haha du pratar ju hagförs ;) Så jävla kul med skåne! :P

2012-02-15 / 21:50:55
http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback