En julklapp.

Datum:2012-12-27 / Tid:20:25:11 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
 
Dessa varmfodrade ridstövlar som jag önskat mig låg i ett av paketen jag fick på julafton, jag blev verkligen glad! Visst, det är kanske inga stövlar man har när det är -20 grader typ men som nu när det ligger mellan 5-10 minus grader tror jag dom funkar finfint med ett par extra sockor i :)
Dom är skitstora i vaden, precis som alla andra stövlar är på mig (om man inte måttbeställer) men det går ändå :)
Jag hoppas på att känna mig såpass frisk imorgon att jag orkar rida en sväng och därmed också testa stövlarna.
 

Kommentarer
Emma

Du får skriva en utvärdering om stövlarna sen, funderar på att skaffa mig ett par :)

Svar: Det ska jag absolut göra, har inte använt dom ännu men det kommer :)
jolinedanielsson.blogg.se

2013-01-02 / 21:49:27
http://www.saqubeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback