Fotat idag!

Datum:2012-08-25 / Tid:18:56:25 / Kategori:Vardag
Hej kära vänner! I förmiddags kom bästa Carro så att vår INDIAN fotografering äntligen blev av, vi har planerat den huur länge som helst!! Min käraste lillasyster Moa var snäll och fixade hår och smink, blev superfint!
Under tiden som vi höll på och fixade det hemma hos mig var det superfint väder ute, men precis när vi skulle åka till stallet och göra iordning Solero började det ösregna såklart :( Vi fick vänta en stund men sen klarnade det upp lite och vi kunde gå ut i skogen och köra på. Solero var inte direkt den mest samarbetsvilliga men det är sånt man får räkna med när man jobbar med djur. Men jag klagar inte för mycket för resultatet blev så j ä v l a bra ändå!! :D Visar er bilder så fort jag får dom färdiga från Carro, har redan fått tjuvkika lite ;)
 
 

Kommentarer
Mamma

Herre gud säger jag bara blir alldeles tokig av bilderna då är ju så himla vacker

2012-08-26 / 01:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback