Bra start på veckan.

Datum:2012-04-16 / Tid:20:53:42 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har precis fått lite mat i magen efter att ha varit i stallet några timmar med min kära vän Erica. Det är sååå kul att vi rider tillsammans igen, som jag saknat det!
Vi tog en tur på ca en timme i skogen, Solleman och Willem var pigga och glada :) Tog några bilder med mobilen men dom har försvunnit :( Jäkla skit telefon! Får se om dom dyker upp igen, dom brukar göra det... Ibland.

 

Bjuder på den här bilden så länge som jag hänsynslöst snott från Erica på facebook ;)

Solleman och Willem, trötta killar?



Kommentarer
Linn

Jessica sa att hon har sett er (tror att hon menade dig, men det kan även vara Moa) rida förbi vid henne ett par gånger (vid hagälven) så jag tänkte höra om jag kunde hänga med er någon gång med Magda, det är så tråkigt att rida ensam jämt ;)

2012-04-16 / 23:33:41
http://linnhannahmariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback