Bernervalp snos!

Datum:2012-04-21 / Tid:17:48:49 / Kategori:Hundliv
Åååh, vet ni vad vi har gjort idag?! :D Vi har snosat, busat, myst och lekt med en 12-veckors gammal Berner valp!! Gud jag blev alldeles tårögd när jag först såg honom. Fjompiga jag! (när jag såg en bernervalp på håll i somras började jag störtböla, haha)
Det är en bekant åt min mamma som har honom och idag fick vi alltså komma och hälsa på. Han var så ljuvligt söt, ullig och gullig. Charlie var med också så dom lekte och stojade.

Tyvärr har jag inga bilder, hade inte med mig kameran. Robin tog några med sin mobil men dom blev inge bra :/ Men SNAAAART har vi en egen "liten" tuss och då kommer det massor med bilder!! :D
Ååh, jag orkar inte vänta längre! Till veckan är det en vecka kvar tills dom är beräknade...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback