Min julhelg.

Datum:2011-12-26 / Tid:15:33:45 / Kategori:Vardag

 

 

 

Några (suddiga!) detaljbilder på vår gran.

 

 

Det har varit en bra jul. Julafton firades hos mamma och hennes sambo, igår var vi syskon hos farmor och firade med pappa. Första julen med skilda föräldrar. Konstigt och jobbigt, men det är bara att skapa nya traditioner.

 

Är supernöjd med julklapparna jag fick! Fick bl.a tofflor, fina pyjamasar, Beyoncé's parfym "Heat rush", en grimma, presentkort, pengar, ridbyxor m.m. Så jag är nöjd!

 

På julaftonskvällen när vi kom hem firade jag och min sambo litegrann, bytte julklappar och myste. Och idag har vi gjort julmat och ätit bara vi två ♥ Jag älskar honom!

Jag är ju ledig under veckan (till 4 januari) men tyvärr så är inte Robin det. Men jag hittar nog på nåt kul ändå. Imorgon förmiddag t.ex så ska jag rida lektion för Jorunn, på onsdag åker jag troligtvis till Karlstad med mamma och kollar in Rean lite. Så jag blir nog inte sysslolös

 

 


Kommentarer
Rebecca Rehn

Fina bilder :)

2011-12-28 / 12:42:01
http://rebeccaarehn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback