Helgens planer.

Datum:2011-12-08 / Tid:21:41:22 / Kategori:Vardag
Idag blev det ingen ridning, är så satans trött jämt. Funderar på att börja äta vitaminer eller nåt, det här går ju inte. Är trött när jag vaknar, är trött under dagen och är trött på kvällen. Inte kul alls. Så idag gjorde jag endast stallsysslorna och myste lite, det kan räcka det också ibland. Imorgon blir det nog ridning har jag tänkt och lördag om jag hinner. Ska släppa ihop Solero och Willem klockan 11, så vi får se hur morgonpigg jag är, om jag kommer upp i tid så jag hinner rida innan Ska försöka få med mig kameran och fota då!
På söndag kommer iallafall min nya medryttare Lisa, så hon ska rida igen och så ska vi gå igenom stallsysslorna och så hade jag tänkt. På måndag står lektion för Jorunn på schemat. Vi har tränat lite dåligt sen sist så det blir nog bakläxa kan jag tro, hehe. Det ska nog gå bra

Imorgon ska jag till frisören och köpa en intensivtoning och ha i håret. Runt ansiktet är färgen superfin men i det övriga håret är det superdassigt, mer brunt än rött. Så hon trodde det skulle räcka med en sån toning så blir det nog bra sen. Har aldrig färgat hela håret förut så färgen får svårt att fästa tydligen. Hoppas det blir bra för jag vill vara R Ö D, inte brun.

Nej nu ska jag snart krypa ner i sängen, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback