Gårdagens ridlektion.

Datum:2011-12-13 / Tid:19:15:03 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har lite träningsvärk idag efter ridlektionen för Jorunn igår - haha. Solero var super-duper-mega-duktig! Och vilken energi, den vill jag se mer av oftare! Det som var svårast och trixigast igår var bakdelsvändning, så det ska vi träna mer på. Det regnade igår under passet så jag blev både kall och genomblöt. Men nästa gång hoppas jag det är bättre väder så min kära sambo kanske kan fota lite?

Idag har min nya medryttare, Lisa gjort sig första dag själv i stallet. Jag tror det gick bra?
Så idag har jag haft tid till att åka till Hästjäntans och köpa broddar + saltsten, städat och rensat i garderoberna här hemma och nu håller jag på och tvättar för fullt. Gäller att passa på när man är hästledig
Imorgon blir det antingen longering eller promenad för hand så han får vila lite men samtidigt röra på sig så han inte blir stel.

 

Bilden är från våra första dagar på Koppartorpet. Vi bara skrittade runt lite.

 


Kommentarer
Julia

Provade att bjuda in dig men det står bara att adressen är inkorrekt :( Har blivit så med några andra som också har understreck, konstigt :S har du någon annan utan understreck? om det är det som strular..

2011-12-15 / 12:54:34
http://juliaberg.se
Sara

Gillar bloggen!

2011-12-15 / 16:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback