Taggad.

Datum:2013-03-01 / Tid:18:38:00 / Kategori:Hästsnack & bilder
Ibland är Solero så jäkla rolig att rida, om han är på rätt humör för dressyr, idag var en sån dag. Pigg och glad, lite väl övertaggad men sånt är bara kul :) Efter några halvkassa skänkelvikningar släppte han och tog ett fint stöd i bettet, jag kände i handen hur han verkligen sög tag och kom upp med ryggen. Sen kunde jag bara sitta där och plocka lite, trycka på rätt knappar. När han var så fin så tänkte jag att "äsch neej, idag testar vi galoppfattningar från skritt." Han har inte orkat det förut och inte riktigt förstått vad jag menat, men idag gick det på första försöket!! :D Woho! Varenda fattning satt som en smäck, så himla roligt! Så nu känner jag mig värsta taggad på att fortsätta träna, längtar tills Linn Lilja kommer! Känner mig inte ens nervös längre, vad är det och vara nervös för? Det ska bli kul, hon kommer ju för att lära oss, hjälpa oss att utvecklas :)





Kommentarer
Linn

Härligt Joline! Ser fram emot att träffas :-D

Svar: Det samma Linn! :D
jolinedanielsson.blogg.se

2013-03-06 / 13:47:41
http://wordpress.linnlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback