Shoppingsugen!

Datum:2013-05-07 / Tid:22:13:10 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
Usch jag är så himla shoppingsugen! Men jag vet inte vad jag vill ha - Svarta eller marinblå ridbyxor? Svart eller vit piké? Sen utöver detta vill jag ha ett par nya ridstövlar, en ny säkerhetsväst och en ridhjälm med ventilation. Redan nu är det alldeles för varmt med min vanliga hjälm, finns ingen ventilation alls i den. Inte skönt :p
Har hittat ett par svinfina ridbyxor från Pikeur men det finns inte riktigt i min värld just nu, billiga från Hööks får det bli om det ska köpas några. Är ju fina dom här med men ja..
Nu är det länge sedan jag var såhär shoppingsugen, riktigt kryper i mig. I-landsproblem :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback