Snurrig skalle!

Datum:2013-05-06 / Tid:20:13:19 / Kategori:Vardag
Idag fick jag nåt ryck. Skrev ett helt nytt cv baserat på mina kunskaper med djur (inte för att jag har några utbildningar, men ändå) och skickade iväg till fyra olika hunddagis, tre i Karlstad och ett i Sunne. Fick snabbt ett svar från ett i Karlstad där dom erbjöd mig praktikplats, hur kul?!
Men ni vet ju hur tveksam jag varit till det där med och pendla, det blir drygt och det handlar om ca 3 timmars resväg varje dag. Funderar fram och tillbaka hela tiden, frågar andra om råd och tänker lite till. Varför inte testa? Funkar det inte är det ju bara och avsluta praktiken, då har jag iallafall provat och behöver inte ångra det. Ångrar redan varje dag att jag valde fel gymnasium, trots att jag redan då visste vad jag ville men avstod just p.ga pendlingen. Vill inte behöva ångra mig igen.
Jag får en riktigt bra chans att prova på det som jag tror är mitt drömyrke. Är det så bra som jag hoppas finns det inget att tveka på då kommer jag gå en hunddagisutbildning så jag kan jobba med det på riktigt. Dessutom såg jag på hemsidan till det här hunddagiset att dom haft tre praktikanter som nu är fast anställda där... Chansen kanske finns?
Har massa frågor och tankar som snurrar just nu, måste andas lite känner jag.
 

 
Mina egna älsklingar! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback