Snart helg.

Datum:2013-05-16 / Tid:14:40:22 / Kategori:Vardag
Den här veckan har inte varit särskillt rolig. Har varit riktigt trött, seg och så har magen bråkat väldigt med mig. Har länge funderat på om jag är känslig mot laktos eller gluten då jag ofta har ont i magen. Äter inget bröd och har inte gjort på jättelänge men ändå bråkar magen, äter typ inget annat heller med mjöl, så laktos återstår. Skulle väl behöva kolla upp det men orkar inte ta tag i det just nu :P
I eftermiddag hoppas jag magen är lite gladare så vi kan gå våra dagliga 5km. Är så ruskigt härligt väder ute så inne vill jag inte sitta. Dock blåser det som sjutton men det är varmt och soligt! :)
 
 

Kommentarer
Nanna

Din blogggdesign är sjuuuuuukt snygg! :D

Svar: Tack så mycket!! :)
jolinedanielsson.blogg.se

2013-05-22 / 12:19:35
http://nannastenhede.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback