Jag har fått jobb!

Datum:2013-05-17 / Tid:15:07:00 / Kategori:Vardag
Anledningen till min totala lycka igår är att jag blev uppringd av en målerifirma som undrade om jag vill ha jobb - JA TACK! :D
Var och träffade dom idag så nu är allt klart, jag börjar till veckan! :D Ska göra klart allt med arbetsförmedlingen på måndag så det blir på tisdag som jag får dra igång och jobba. Så jäkla skönt! Har gått hemma sedan oktober så det har börjat bli riktigt drygt nu, och hur underbart ska det inte bli att få en ordentlig lön igen, dubbelt så mycket som jag får ut som arbetslös :)
Så alltså får praktiken på hunddagiset vänta tills jag ev. blir arbetslös igen. Jobb måste gå före. Men drömmen är fortfarande att i framtiden jobba på hunddagis, tror det är det rätta yrket för mig :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback