Min födelsedag!

Datum:2013-05-11 / Tid:19:48:27 / Kategori:Vardag
Igår var det min födelsedag och jag hade en jättebra sådan! :) Fick massa fina presenter, bl.a ett par Hunterstövlar (yey!), jättefint porslin, kläder, supersöta virkade kuddfodral m.m. Är jättenöjd med allt fint jag fick! Blev firad av familjen och släkt under dagen sen på kvällen kom mina fina tjejer Amanda, Moa och Elinoré hit så vi grillade och drack lite gott :) Det var mys! Är inte så ofta jag umgås med vänner, har så mycet annat jämt. Men då blir det ju lite extra roligt när vi får till det och ses :) ♥

Dagen idag har varit rätt slapp. Tog en powerwalk fram o tillbaka till stallet med sambo och hundar. Solero longerades lite lätt idag. Annars har vi inte gjort så mycket. Jag har plockat rätt här hemma efter igår, ätit tacos och bara tagit det lugnt. Nu ska jag hoppa i duschen och sen inta soffan med någon film och lite ost och kex, mys! :)

 
Numera 22år :)
 
 
 
Den superfina tårtan hade mina systrar gjort! ♥
Själv äter jag inte tårta men gör man det så var den säkert lika god som söt :)
 
 
 
Svarta (ser blåa ut men det är dom inte) Hunterstövlar fick jag av min älskling ♥
Fick även såna där strumpor, eller "tossar" som jag säger som man kan ha i så dom blir vamrfodrade, perfekt i höst! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback