När allting känns bra.

Datum:2013-03-14 / Tid:14:27:57 / Kategori:Vardag
Jag har inte glömt bloggen, har bara varit upptagen med annat helt enkelt. Det mesta som har tagit min tid är stallet, jag är där flera timmar varje kväll och jag längtar dit varje dag. Tror minsann det är motivationen som börjar hitta tillbaka!! :) Det känns så jäkla skönt, gud vad jag har längtat efter detta och nu äntligen, det gör mig så glad! :) Dessutom känns det så otroligt bra att ha hittat en medryttare som kan avlasta mig två gånger i veckan, det funkar super och hon verkar så bra med Solero :) Ja, allting känns bara så bra just nu ♥
 
 
Köpte lite vår och ställde i hallen här om dagen ♥
rangelben @ instagram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback