Ridtur i snön.

Datum:2013-02-13 / Tid:14:57:40 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har precis kommit hem och fått lite mat i magen efter ett par timmar i stallet. Idag är jag ledig från "skolan" eftersom alla lärarna är iväg på nåt möte så vi fick plugga hemma. Jag ville dock passa på att använda dagsljuset i stallet så jag ska plugga nu istället.
Idag hade jag sällskap av Annika i stallet och det är alltid lika roligt. Vi gav oss ut på en tur i skogen, jag red och hon gick. Det blev en riktig motionsrunda för henne och Solero med pulsande i massa djupsnö och klättring i backar. Solero ver verkligen pigg och föreslog att vi skulle galoppera istället för o trava, bjöd på nåt bocksprång och var lite allmänt busig men bara han fått gjort av med den värsta energin så lugnade han sig och blev nöjd :)
 
Nej nu måste jag sätta fart med pluggandet och tvätt lite. Hörs senare! :)
 

Kommentarer
Caroline

Dom blev lite misslyckade dock :P Men jag tar en muffinsplåt och klär in med bacon på kanten, vispar några ägg med lite riven ost och häller i "hålen" :) Det skulle bli som muffins men de pös över endel :P

Svar: Okej, låter jättegött! :D
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-16 / 14:31:49
http://carolinedahlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback