Medryttare åt Solero.

Datum:2013-02-10 / Tid:12:21:52 / Kategori:Hästsnack & bilder
Då har jag bestämt mig ännu en gång för att försöka hitta en medryttare åt min älskade Sollis. Lisa som jag hade slutade ju i somras eftersom hon skaffade egen häst, sedan dess har jag inte haft någon. Men eftersom jag mår som jag gör i perioder känner jag att jag verkligen behöver den där avlastningen, för Soleros skull också. Han vill så gärna få uppmärksamhet och hitta på saker och jag gör verkligen mitt bästa, men som det är nu räcker jag inte till känner jag. Jag orkar helt enkelt inte och för att jag någongång ska kunna få chansen att läka ihop och må bra, så behöver jag "bara få vara".
Så om det finns någon där ute, som vill ge min kära pållis lite kärlek och ta med honom ut på skogsturer 2-3 ggr/veckan, hör av er!
Annonsen hittar ni HÄR.
 
 
Världens bästa häst förtjänar det bästa ♥
Den här bilden har jag inramad på nattduksbordet, fotad av Caroline.
 

Kommentarer
Linn - www.linnlilja.se

Åh! Synd att du inte bor närmre, jag letar efter häst att rida medan jag samlar pengar att i framtiden ha råd med egen igen. Hoppas du hittar någon snäll, duktig medhjälpare!

Svar: Men gud det vore ju rena drömmen det, bättre kunde det inte bli! Det är hittills en tjej som hört av sig så ska försöka träffa henne någon dag så får vi se :)
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-12 / 20:21:05
http://wordpress.linnlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback