Jag vann!!

Datum:2013-02-18 / Tid:18:39:00 / Kategori:Vardag
Snacka om att jag blev snopen igår när jag loggade in på facebook och såg att jag fått ett meddelande från Linn Lilja, där hon talade om att jag vunnit hennes bloggtävling! :D Tror det är första gången som jag vinner någonting, härlig känsla :)
Detta ska bli superkul och jag ser verkligen fram emot det men jag är redan sjuuukt nervös.
Hej prestationsångest/blyghet/social fobi! Typ :p Men äh, bara vi kommer igång så kommer det bli super! :D När blir detta av då? Inget helt bestämt ännu men jag har fram till sista april på mig och jag kommer nog skjuta på det så länge som möjligt så underlaget på banan blir bra. Vill ju få ut bästa möjliga av det här och inte bli begränsad p.ga dåligt/sämre underlag :)
Åh, jag längtar!! Men nu är det dags att komma igång bättre med ridningen så vi inte är helt ur form när hon kommer ;) Ska försöka fjäska för någon också som kan fota åt mig, vill ha massa bilder (för en gång skull) :)
 
Nu måste jag väl ändå våga att du kommer och hjälper mig också, Madde? ;)
 

Kommentarer
D A H L È N

Gud va kul!! GRATTIS :D det är du och solero såå värda! :D

Svar: Taack Carro!! :D
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-19 / 20:12:39
http://carolinedahlen.blogg.se
Madeleine

Haha ja jag säger som jag sa till barnen på hurk som värkade få en klump i magen när dom såg mig, jag är inte farlig jag är faktiskt ganska så snäll ;) Hihi :P

Svar: Det tror jag nog du är ;)
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-24 / 19:09:48
http://teamdalbraten.weride.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback