Ett kort dressyrpass.

Datum:2013-02-09 / Tid:16:11:28 / Kategori:Hästsnack & bilder
Idag bestämde jag mig fick att rida ett litet dressyrpass på banan, det var ganska länge sedan. Jobbade mest med skritten och att få honom mjuk och följsam med bogarana på plats. Gjorde några travövergångar också och det kändes fint. Det blåste svinkallt idag och jag är så sjukt känslig med mina öron så jag fick sketaont typ direkt, därför red jag bara typ 20 min. Men det är alltid bättre än inget.

För övrigt så är jag inne i en "off-period" igen så det är därför blogget dött av - igen. Jag hoppas det snabbt går över och att jag snart är glada Joline igen :)



Kommentarer
Madeleine

Så himla snygg :) Han skulle passa perfekt ute på dressyr banan :) han sticker ju ut :D

2013-02-10 / 20:43:36
http://teamdalbraten.weride.se
jorunn jacobsen

Har du ikke kjöpt deg örevarmere ennå? det er jo så godt!!!!!!!!!!!!!! Man ser ikke så klok ut med dem på men skitt, hva gjör vel det?

Svar: Nej jag har inte varit ner till Karlstad något, skulle verkligen behöva ett par! :(
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-17 / 18:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback