Drömskor! ♥

Datum:2013-02-01 / Tid:20:28:37 / Kategori:Shopping
Här om dagen satt jag och tänkte på hur länge sedan det var jag hittade några "wow-skor" som man blir lite extra kär i och känner ett sånt stort HA-begär att det nästan inte finns. Så hittade jag dom här nu.
DÖR! Jag DÖR hundra gånger om!! Från Jeffrey Cambell så priset är ju tyvärr inte att leka med, 1649kr. Men ärligt talat, dessa måste jag ha. Det finns liksom inga andra alternativ, dom kan inte bara gå förbi mig. Finnas utan att jag får äga ett par. Är jag inte värd dom? Säg att jag är det :D
 
 

Kommentarer
Linn

Klart du är värd skorna! Jag brukar ofta sätta upp fina mål till mig själv när jag gjort nånting jag är mindre bekväm med att göra. Kanske handlar det om att ringa om försäkringar, att boka tid hos banken för rådgivning etc. Sådana trista saker! När man gjort det - då får man unna sig! Sätt upp en lapp med skorna på kylskåpet och bestäm vad du ska göra för att få unna dig som? Ett tips bara! :)

P.S Har svarat på din kommentar på min blogg! D.S

Svar: Tack för ett superbra tips! Jag vet exakt vad jag ska göra för att unna mig dom :)
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-05 / 20:40:10
http://wordpress.linnlilja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback