Benskydd.

Datum:2013-02-26 / Tid:13:55:33 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
 
Har blivit helt kär i dessa senskydd från Horze, hur snygga?!
Neoprenfodret i dom är avtagbart och kan bytas ut mot fårskinnsfoder som man får köpa till isåfall, då blir dom så där härligt fluffiga.
Jag kommer absolut köpa dom här, till vardags är jag alldeles för lat för att linda så då brukar jag använda senskydd. Men dom jag har är ju inte direkt snygga så då kan man använda dom här vid dressyr och dom gamla vid uteritt så slipper man slita på dom här fina i onödan :) Toppen!
Men innan jag köper dom ska jag försöka sälja av lite andra gamla grejer som inte kommer till användning längre. Har ett gäng allroundschabrak, några sadelgjordar och ett par benkydd som jag kan sälja, säkert något mer som bara ligger och skräpar.
Så dagens projekt är att gå igenom gömmorna och göra irodning till försäljning. Men först - lunch!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback