Gesällprovet klart!

Datum:2012-09-13 / Tid:19:32:25 / Kategori:Vardag
Hej kära ni! Idag blev jag äntligen färdig med mitt gesällprov, det känns som en enorm lättnad och en tyngd har släppt från mina axlar. Det har varit riktigt stressande att ha det över sig. Bara att hålla tummarna för att jag blir godkänd nu också, så jag slipper göra om allt :p Det vore ju inte allt för roligt!
Har varit mycket på grund av provet som jag inte orkat/hunnir blogga, men nu ska vi väl se om det inte går att få ordning på torpet igen ;)
 
Saknar mitt brinnande hår, kändes mer "jag". Just nu känner jag mig bara blek, tråkig och ful, är varken brun eller blond, bara dassig. Måste göra något åt det, men vad?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback