13 november.

Datum:2012-11-13 / Tid:19:24:00 / Kategori:Hästsnack & bilder

 

Hej fluffiga öron!

Idag hade jag planerat att rida ut och göra mycke travarbete på grusvägarna. Men det har varit minsgrader i natt vilket gjort att allt såklart frusit och backen blivit stenhård = inte det bästa underlaget för travjobb. Men jag sadlade på, klädde oss i reflexer och gick ut ändå. Massa skritt, så klart, men hittade några ställen där marken hunnit tina lite och blivit mjukare, så lite trav fick vi ändå, även om det inte blev helt soom planerat.

Solero kändes pigg och fin, ungefär som alltid när vi är ute i naturen :) Imorgon har jag inte planerat ridningen än, har lite andra saker och göra så det får helt enkelt anpassas efter hur mycket tid jag har :)

 


Kommentarer
Hannah

Måste komma och hälsa på dig, dina vovvar och din fina solero nån gång snart! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback