Burning fire.

Datum:2012-11-20 / Tid:19:55:49 / Kategori:Foton på mig m.fl
 
Foto: Caroline Dahlén
 
Jag är sååååå sugen på att bli eldigt rödhårig igen! Det är verkligen "min" hårfärg, mitt självförtroende skjuter i höjden när jag är röd, nu känner jag mig så blek och tråkig. Men det är ett jäkla jobb att hålla det snyggt då det tvättas ur snabbt och utväxten kommer som ett brev på posten. Men lillasyster ska snart klippa och färga mig, vi får väl se vad hon har för färg i håret på mig... ;)

Kommentarer
Kim

Hej Joline!
Måste börja med att säga hur fantastiskt snygg du gör dig på bild, och antagligen ser du väl lika bra ut i verkligheten haha :)
Men sen jag såg första bilden på dig med kappan på på blogg.se's hemsida så har jag funderat vart den kommer ifrån? Dela gärna med dig av hemligheten, och fortsätt stå modell för det gör du så jäkla bra!

Kram

Svar: Tack för din fina kommentar, Kim! Den gjorde mig verkligen glad :)Hemligheten är inte större än att det är Carro (fotografen) och hennes svärmor som har sytt den, hur dom gick tillväga har jag tyvärr ingen aning om.
Kram
jolinedanielsson.blogg.se

2012-11-21 / 20:06:16
Hannah

Jag trivdes verkligen superbra i rött hår, men kände samma som du att det tvättas ur så snabbt och blir dassigt, vilket är synd, för jag älskade att vara en rödtott! :D Du är iallafall snyggare än snyggast i allt ;)

Svar: Ja det är roligt att vara rödtott, man sticker ut lite! :) Men tack söta du! :D ♥
jolinedanielsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback