Sjuker.

Datum:2012-12-27 / Tid:15:52:19 / Kategori:Hundliv
 
Hoppas ni haft en riktigt mysig julhelg allihopa? Det har jag haft förutom att jag vaknade upp smällförkyld på julafton, mindre kul. Igår låg jag i soffan i stortsett hela dagen men idag känner jag mig piggare. Inte frisk men jag orkar leva iallafall ;)
 
Jag gjorde ett tappert försök till att fota lite julbilder på vovvarna förut men dom ville inte alls samarbeta, inte ett dugg. Så bilden ovan är nog den enda som är värd att visa :p Tänkte göra ett nytt försök imorgon :) Dessutom har jag för tillfället inget photoshop, inte för att jag gör några drastiska ändringar men justerar färgerna lite och så.
 
Nu ska jag strax åka iväg till stallet och greja, efter det blir det stallmöte med hela stallgänget. Vi brukar träffas en gång i månaden och ha "möte" där vi går igenom lite olika saker och bara pratar och myser. Det gör att man får en ännu finare sammanhållning tycker jag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback