Inte min dag idag.

Datum:2012-08-27 / Tid:19:41:29 / Kategori:Vardag
Nää hörni, det är det verkligen inte. Har haft ont i magen hela dagen och känner mig allmänt low, ledsen och utmattad. Sov en stund när jag kom hem efter jobbet men känner mig inge piggare för det. Tror att gesällprovet tar alldeles för mycket energi från mig, är konstant stressad och oroad över det och det trycker som en klump i hela kroppen. + dom vanliga grejerna som ärligt talat suger livslusten ur mig.
Nej usch vilket deppigt inlägg, men ibland är det tyvärr så.
 
 
Bild från tidigare i sommar, Oscar var nog omkring 9 veckor.
Mina fina killar som ger mig så obeskrivligt mycket glädje och kärlek ♥
 
 

Kommentarer
Vicky

Ville bara säga att din blogg äger, beundrar dig och din ridning!!
Keep it up!!

Svar: Men åh, tack så mycket söta du!! Kram :)
jolinedanielsson.blogg.se

2012-08-30 / 19:27:32
http://ponnytrollens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback