Back to reality!

Datum:2011-08-23 / Tid:20:59:58 / Kategori:Hästsnack & bilder
Har varit lite dålig på att blogga dom senaste dagarna, skäms på mig. Igår var det iallafall dags att komma tillbaka till verkligheten, mina fyra veckors semester var slut och dags att börja jobba igen. Jag yttrar mig inte ens om vad jag tycker om det.

I söndags red jag och Annika ett pass på banan igen. Det flöt på lite bättre den här gången, bogarna föll bättre på plats och han rullade på bra i ett friskt tempo :)
Hade tänkt hoppa lite idag men jag var för trött efter jobbet, tar ett par dagar (veckor?) att ställa om sig och komma in i rutinerna igen. Borstade och myste en stund iallafall, och fotade lite :)

Foto: Jag

Utrustning: Nikon D60 + Nikkor 50mm f/1,4G



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback