Jag är med och tävlar!

Datum:2011-11-07 / Tid:19:05:36 / Kategori:Vardag

 

Varför skulle jag vilja vinna? Det skulle vara underbart att kunna bjuda med min älskade mamma på det här. Vi har sagt i många år att vi ska åka och titta men det har aldrig blivit av.
I våras valde jag att flytta hemifrån pg.a mina föräldrars mycket turbulenta skilsmässa. I samma veva flyttade min mamma till en annan stad, vilket gör att vi inte träffas lika ofta som förut. Min mamma är min bästa vän och jag älskar henne över allt annat. Förr, innan skilsmässan gjorde vi allt ihop. Hon var med mig till stallet och tog hand om hästen varje dag, vi handlade tillsammans, lagade mat, tittade på film och  bara umgicks. Jag saknar henne oerhört mycket och jag vet att det skulle betyda minst lika mycket för henne som för mig om vi fick uppleva det här tillsammans.


Kommentarer
emmawagenius

sv: Nej men åh, vad härligt!! :)

Älskar Tännäs, världens mysigaste ställe.

kramkram

2011-11-08 / 16:02:48
http://emmadenblonda.blogg.se/
mamma

Du är bara så himla underbar min underbara gummsnurra får tårar i mina ögon visst har vi haft det härligt tillsammans och det måste vi plocka fram när vi saknar varandra så där mycket så att det bara gör så himla ont,de minnena ska vi vårda ömt och aldrig glömma bort,eller hur älskade dotter<3 <3 <3 <3 <3

2011-11-11 / 09:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback