Ny sadel!

Datum:2013-03-05 / Tid:14:13:40 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
Ja, precis som rubriken säger så har jag en ny sadel på gång. Bställde den igår så den kommer nog om ett par dagar :)
Det fick bli en Knights Iris, en sån Jorunn har som jag provred för några dagar sedan. Jag tyckte så mycket om den och den låg bra på Solero. En bra och ordentlig sadel är band det viktigaste när man har häst, en investering helt klart! Jag kommer behålla min gamla dressyrsadel också och använda den när jag rider i skogen, tycker inte riktigt att den nya (dyra) sadeln ska flänga runt i skogen, så så får det bli :)
Så himla skönt! Jag är såå glad! Gött med en ordentlig sadel och slippa skämmas över den fula :p Detta blir min femte sadel på tre år, vi har bytt upp oss sakta men säkert. Först hade jag en westernsadel, sedan den bomlösa (som är till salu), sedan en allround i syntet, dressyrsadeln i syntet och nu denna :) Wiho!
 
 
 
Knigts Iris, Jorunns sadel. En sådan jag väntar på!
(ligger lite långt fram här, jag vet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback