Hästar på tapeten.

Datum:2013-03-24 / Tid:17:30:31 / Kategori:Lilla gula huset
 
Bilderna är lånade från tyras.se
 
Hästnörd som man är så är jag helt förälskad i den här tapeten, den är så fin utan att bli barnslig eller för mycket, tycker jag. Den heter Collette och finns i fyra färger, jag älskar den här i nougat, som Tyra har i sitt vardagsrum. Själv skulle jag vilja ha den som fond i ett mysigt arbetsrum eller liknande, med resterande väggar målade i någon mjuk, varm beige.
Vi har ju ett rum här hemma som är datarum/gästrum, men jag tror inte detta är rätt rum för den här tapeten. Eller rätt hus heller för den delen. Den dagen vi får vår lilla drömgård på landet, då ska den här tapeten få komma upp hemms hos oss ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback