2 0 1 3.

Datum:2013-01-03 / Tid:12:48:57 / Kategori:Vardag
Inför det nya året så har jag beställt en almancka från personligalmanacka.se. Det är min första som jag beställt därifrån men jag är helt säker på att jag kommer bli nöjd. Det är så bra att man kan välja helt fritt hur almanackan ska vara utförd, vad man vill ha med och inte och framförallt hur den ser ut :) Jag valde att ha en bild på mina vovvisar på framsidan som Carro fotade i somras, kommer nog bli superfint :) Men kan ha ett foto på baksidan också men jag valde enfärgat.
Nu längtar jag tills den kommer så den kan börja används, det blir så mycket roligare att planera när man har en fin almanacka! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback