Gina Tricot Grand Prix collection.

Datum:2013-02-06 / Tid:15:38:10 / Kategori:Häst & ryttar utrustning
Som dom säkert dom flesta redan vet så har Gina Tricot kommit med ännu en kollektion med ridkläder, Grand Prix Collection. Nytt för den här kollektionen är att dom förutom tröjor, jackor och pikeér nu även har ridbyxor och schabrak, lite kul :)
Det jag fastnade för i den här kollektionen är en svart quiltad jacka, en riktig klassiker som i år verkar bli modern igen. Även Hööks har en i sin kollektion.
Sen en jättemysig fleecetröja i "gosig kvalitét" som dom själva beskriver den. Jag är en riktig sucker för mysiga tröjor och gärna i fleece så denna skulle verkligen passa mig. Hög krage gillas och tumhål. Fin att ha under en väst nu när det är lite kallare :)
Och tillsist ytterligare en vit tröja fast i collegemodell. Superfin med det stora trycket på bröstet och armbågslapparna. Dock hade jag önskat att armbågslapparna var i en kontrastfärg, te.x svart istället för vita. Det gör att dom inte syns. Men superfin iallafall och den skulle jag gärna rida runt i nu i vår :) Opraktiskt med vitt men snyggt och fräscht som attan!
Som arbetslös erbjuder tyvärr inte plånboken lika mycket shopping som förr men en av tröjorna hoppas jag iallafall kunna unna mig :)
Har ni några favoriter ur kollektionen?

Kommentarer
Elin

Den där vita luddtröjan var ju verkligen to die for! :)

Svar: Eller hur! Jag älskar såna där gosiga tröjor :))
jolinedanielsson.blogg.se

2013-02-07 / 10:45:22
http://livetsomelin.se
Madeleine

men va kul!! Det visste jag inte faktiskt :)Svarta jackan var ju skitsnygg!

2013-02-10 / 14:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback