Ändrade planer.

Datum:2013-02-18 / Tid:19:03:27 / Kategori:Hästsnack & bilder
Idag var planen att rida ett dressyrpass. Men med en bultande huvudvärk och pissigt väder med blåst och snö/regn kändes det inte som det optimala. Så istället för att rida ett pass som inte kunde bli mer än halvkasst tog jag med mig pållen, sambon och hundarna på en promenad i skogen. Där var vi skyddade från vind och rusk och det mesta av huvudvärken lyckades släppa, skönt :) Så mycket mer än så blev det inte för Soleros del idag, mer än det vanliga pysslet och fixet. Tar nya tag i morgon och hoppas på lite bättre väder. På onsdag ska jag träffa min jobbcoach kl 11, kl 12 kommer hovis ovh efter det hoppas jag också hinna rida en sväng, då visar dom dessutom strålande sol så det kan ju inte bli bättre :)
 
 
Min finis!
Skulle vilja ha ett riktigt dressyrträns/nosgrimma, så man slipper den där fula flärpen till snokremmen..
Och en ny sadel!! Uuh, va ful den här är :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback