Sjukhusbesök.

Datum:2012-09-05 / Tid:19:26:52 / Kategori:Vardag
Idag har jag varit ledig från jobbet då jag hade fått tid på kirurgen på sjukhuset i Torsby för min sneda, böjda och onda arm/handled. Den blev så efter jag trillade av en häst och fick en dubbelfraktur (bägge benen i armen var av) 2001. Dock har jag inte fått tummen ur och kollat upp det förrän nu när jag har börjat få ordentligt med besvär av den.
I juni i år var jag iväg och röntgade armen och idag fick jag träffa en ortoped. Dock hade dom inte de resurser och erfarenhet i Torsby som krävs för att kunna hjälpa mig så han skulle skicka remiss till Karlstad. Jahapp, kände jag då. Varför inte ringa och informera mig om det och skicka en remiss till Karlstad direkt så hade jag sluppit åka dit? Jaja, fick en mysig dag med min kära mami iaf :) ♥
 
 
Jag idag!
rangelben @ instagram
 

Kommentarer
mamma

Jaaaaaaaaaaaaaaa vi hade som alltid världens bästa dag <3

2012-09-25 / 08:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback