Huvudvärk och gårdagens ridning.

Datum:2012-09-18 / Tid:12:45:00 / Kategori:Hästsnack & bilder
Är hemma från jobbet idag då jag vaknade med världens huvudvärk och allmänt hängig, trött och seg. Stannar hellre hemma lite extra och vilar för att inte bli sjuk, när jag väl blir sjuk så blir jag så in i helvetes dålig. Förra hösten/vintern låg jag hemma med 40 graders feber i två veckor. Inte kul!
Huvudvärken har släppt en del men är inte helt borta så jag ska inte sitta här vid datorn en lång stund, tänkte bara berätta lite om dressyrpasset igår och visa lite bilder.
 
Solero kändes pigg och väldigt med igår, det var riktigt roligt att rida. Dock var jag ganska stressad när jag red och det är ju aldrig bra, det blev lite slarvigt känner jag nu i efterhand när jag ser bilderna. Men känslan var ju bra och det måste väl ändå vara det viktigaste framför att det ser bra ut, right? :)
Han krånglade inte så mycket med galoppfattningarna igår utan tog dom fint förutom några gånger då han tog fel galopp. Ska träna mycket på detta i skogen har jag tänkt: Fatta galopp - galoppera två,tre steg - ny fattning o.sv. Dom ska sitta som en smäck! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tyvärr har jag inget photoshop nu så kan därför inte fixa bilderna något = dassiga färger.
På travbilderna rider jag lätt, därför det kanske ser ite tokigt ut hur jag sitter :)
 
(note to my self: Fram med skänkeln och ner med hälen, driv med överlåren!)
 

Kommentarer
E L I N F E L I C I A S

fina bilder!

Svar: Tack! :)
jolinedanielsson.blogg.se

2012-09-18 / 14:15:42
http://elinfelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback